Hjerter på en snor

Jeg er garnavhengig, jeg klarer ikke å motstå garn i lekre farger.

Jeg er stor tilhenger av å kjøpe garn som er produsert og laget i Norge, derfor bruker jeg mye garn fra Rauma garn.

Men noen ganger kommer jeg over håndfarget garn som jeg ikke klarer å motstå.

Som dette garnet fra millas mikrofrageri.

Det er en stund siden jeg kjøpte det, men nå endelig har jeg tatt det frem og begynt å strikke sokker.

Mønsteret er hjerter, og de er liksom i en snor, så sokkedesignet blir kalt hjerter på en snor.

Garnet kommer i hesper, så jeg surrer de opp til garnnøster med hespetre.

Jeg har tenkt å farge litt garn selv også, blir jo så inspirert av alt det fine handfargede garnet jeg ser på instagram, så nå skal jeg prøve litt selv.

Jeg har bestilt meg litt ufarget garn fra Rauma (ingen bombe det) 2 tråds gammelserie som er et kjempefin sokke garn.

Jeg tenker å lage et litt spettet garn som jeg kan kombinere med ferdig farget garn fra Rauma.

Det blir spennende shø 🙂

Vi, jeg og hundene, har vært på vår daglige gåtur, og i dag gikk vi til sjøen.

Det var Hermans første møte med sjø, tang og fjære, så han spiste litt av alt, valper altså 🙂

Amiche er rene skjære fotomodellen,

hun vet at hvis hun sitter eller står pent så får hun go`bit.

Det ser ut som om det blir en fin dag i dag også,

men nå må jeg på syrommet og sy,

jeg har bestillinger på prosjektvesker som jeg må bli ferdig med.

Det er aldri en kjedelig dag 🙂

Ganske populære disse prosjektveskene jeg har designet.

Vil du se flere så finner du de HER

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg