Høstkofte strikket i vamsegarn

Jeg liker høsten og alle dens vakre farger, de er til stor inspirasjon.

Kveldene blir mørkere, og jeg koser meg med strikkingen min og levende lys i stua.

Jeg ser ikke så mye på tv da, jeg bare koser meg i mitt eget selskap sammen med strikkingen min.

Får tid til å tenke å reflektere over ting, men bare rolige tanker, ikke noe stress.

En høstkofte har blitt ferdig strikket i vamsegarn.

Rolig strikking med kun en farge, og litt strukturstrikk på framsiden. Jeg har skikkelig kost meg mens jeg strikket denne høstjakken.

Jakken er god og varm, så den kommer til å bli masse brukt utover høsten og vinteren.

Jeg tror jeg skal strikke den som vårjakke også i litt lysere farge når våren kommer.

Men nå er det høsten som gjelder, men masse koselig strikketid 🙂

I mangel på fotomodell måtte jeg stille opp selv 🙂

Og forresten det følger med lueoppskrift også til høstkofta.

Mønsteret finner du HER

 

Ønsker deg en kjempefin torsdag

Monika 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg