Hurra for 17 mai fra syrommet :)

Meg, 17 mai for 2 år siden.

Hurra for 17 mai 🙂

Jeg håper du har en kjempefin dag akkurat der du er.

Vi er så heldige med været, sol og ok temperatur også faktisk.

17 mai er ikke som det en gang var.

Koronaen har sørget for det, men man må jo gjøre det beste ut av det, ikke sant.

Bildet av meg i festdrakt er tatt for 2 år siden, da gikk jeg i tog og ropte HURRA 🙂

I år feirer jeg 17 mai på syrommet, og jeg har sydd ferdig prototypen på en

veske jeg har jobbet en stund med.

Herman er med på syrommet.

Herman vil helst bare være der jeg er, så han er med på syrommet.

Amiche trives best i sola, så hun ligger ute og slikker sol.

Prototypen på nytt veskedesign

Så var det vesken da, den ble jeg veldig fornøyd med.

Jeg må bare justere på noen småting, også kan jeg lage symønster til  vesken.

Kanskje du også får lyst til å sy den.

Vesken er romslig inni.

Vesken blir veldig oversiktlig inn når den åpens,

så den blir super som vanlig veske eller litt ekstra fin prosjektveske.

Veskens mål er bredde øverst 26,5 cm

Bredde nederst: 33 cm, og målet blir den øverst også når den åpnes.

Bredde bunn 10,5 cm

Vesken har to ytterlommer som lukkes med trykk-knapp.

Inni er det 5 innerlommer i forskjellige størrelser som er ypperlig

til småtterier du trenger å ha med deg.

Flere bilder kommer når mønsteret er ferdig, og jeg håper vesken faller i smak 🙂

Ønsker deg en fin 17 mai feiring 🙂

Monika

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg