Hva har du i strikkekurven din for tiden?

Strikkekurven min

Sånn ser strikkekurven min ut for tiden.

Den er fylt med sokkestrikking som blir strikket med garn

jeg har farget selv og ferdig farget garn.

Jeg elsker spettet garn, så det skal jeg farge mer av,

jeg bare venter på noen nye syrefarger som skal komme i slutten av mai.

Da blir det mer farging og mer spettet garn ja 🙂

Sokk nr 2 in the making.

Jeg har designet et nytt enkelt sokkemønster til sokkene jeg strikker nå.

Mønsteret er hjerter og litt sikksakk, helt enkelt.

Det trenger ikke å være så avansert bestandig,

jeg er helt enig med Rema jeg, det enkle er ofte det beste 🙂

Garnet jeg har farget er mønsterfarge denne gangen,

men jeg skal strikke sokker kun med egenfarget garn også.

Jeg har en liten plan shø.

Lekkert sammen.

Jeg har veldig dilla på blått for tiden,

og det det blir så fint når det mikses med litt spettet garn.

Jepp, jeg har garndilla, får aldri nok garn.

Garnet jeg farget har en del blåfarger i seg.

Jeg prøvde å strikke med lyseblå først men det ble for lyst,

så en mørkere blåfarge måtte til for å få fram spettene i mønsterfarge-garnet.

Blir så fornøyd altså.

Hælen og tåa blir strikket i spettet garn.

Jeg har begynt på sokk nr 2, så disse sokkene blir ferdig i løpet av helgen.

Meg og Herman

Tusen takk for at du tittet innom og leser bloggen min, det setter jeg stor pris på 🙂

Fortell meg gjerne hva du strikker på for tiden.

Ha en strålende dag 🙂

Monika

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg