Hva kan man ha i prosjektvesken?

God morgen

Ny dag med nye muligheter som må nytes.

Har du noen planer for dagen, eller skal du bare ta det som det kommer?

Jeg har en liten plan i dag, jeg skal sy ferdig en veskebestilling,

og etter det blir det litt hekling.

For det er heklegarn og heklekroker jeg har fylt prosjektvesken min med i dag.

Jeg har lyst til å hekle en sau igjen, men siden jeg har klart å rote bort mønsteret

må jeg se etter en sau jeg har heklet fra før.

Dette er det jeg har i prosjektvesken min i dag,

man trenger ikke bare å bruke slike vesker kun til strikkingen.

De kan brukes til alt mulig, rett og slett det du trenger å ha med/oppbevare i vesken.

Derfor kaller jeg det en prosjektveske for den kan brukes til så mye.

Vesken på bildet er sydd i kanvas så den tåler å bli litt bløt utenpå også,

kanskje du kan bruke den som strandveske også?

Dette er i vesken min, en heklet sau, litt garn,

en liten matchende pung, heklekroker, saks

og en maskemarkør, og enda er det plass til mye mer.

Kjempepraktisk veske dette her altså 🙂

Veskens mål:

Høyde: 38 cm
Bredde: 40 cm
Bredde bunn: 10 cm

Vesken har i tillegge 2 lommer på utsiden,

hvor den ene lukkes med glidelås,

der kan man for eksempel ha mobil og nøkler.

Og i den lille pungen, kanskje litt sminke eller noe sånt.

Dette har jeg i prosjektvesken min i dag.

Den kan fylles med akkurat det du trenger å ha med deg.

Kan du tenke deg en slik veske, jeg har 1 stk,

så send meg en mail [email protected]

Vesken koster 545 kr + porto på 55 kr.

Og er du snar så får du med en liten pung også, helt gratis:

Jeg har bare en igjen, så her er det først til mølla som gjelder.

Verdi på pungen er 180 kr 🙂

Pungen lukkes og åpnes med en metallramme som er sydd på for hånd. Over sømmen er det en liten blomsterbord. Super til småtterier 🙂

 

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg