Hvor finner du inspirasjon?

Jeg jobber med en del hekleprosjekter for tiden, jeg har et fantastisk mål i sikte, og jeg håper bare at det blir slik som jeg så inderlig ønsker meg.

Noen ganger uansett hekling eller strikking så trenger jeg inspirasjon, og den den beste plassen er garnbutikken.

Der går jeg imellom alt garnet, ser på fargene, kjenner på garnkvalitetene, og tankene spinner.

Og, plutselig ser jeg noen farger som på en måte fanger oppmerksomheten min totalt, og jeg bare vet at det er de fargene jeg skal bruke.

Jeg handlet garn mens jeg var på tur med hunden min, hun får bli med inn på garnbutikken, og hun er godt vant til det.

Med garn i sekken dro vi avgårde.

Utebildene ble så fine synes jeg, så jeg skal ta flere bilder ute ved sjøen..

Amiche måtte få bli med på noen bilder hun også.

Når hun får en godbit så er hun så flink shø.

Disse fargene er bare herlige, jeg liker denne fargeskalaen, selv om den er litt utenfor yndlingsfargene mine.

Garnvalget ble smart garn fra Sandnes garn.

Lenge siden jeg har brukt smart garn, tror ikke jeg har strikket eller heklet noe av det garnet siden barna var små.

Det blir mange biter å heklet, men det blir så fint til slutt.

Jeg har et bilde inni hodet av hvordan jeg vil sette sammen bitene, jeg tror det blir veldig fint ihvertfall.

I dag er det skiskyting(stafett) på tv, og da blir det kaffe, hekling og skiskyting.

Ønsker deg en fin torsdag:)

Monika

 

MONIKAMDESIGN.NO

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg