Hvordan bruker du tiden din?

Hvordan bruker du tiden din?

Jeg tenker at tiden er noe det mest verdifulle vi har, og jo gamlere jeg blir jo fortere føler jeg at tiden går.

Derfor har det blitt mer og mer viktig for meg å realisere drømmer jeg har, ting jeg har lyst til å gjøre, ting jeg har lyst til å lage.

20, 30 og noen av 40 årene mine brukte jeg på å oppdra barna mine, gjøre det som foreldre gjør. Det er en tid jeg minnes med stor kjærlighet, og jeg føler meg heldig som fikk ha fine år med barna mine, og vi har fremdeles fine stunder og gjør ting sammen, men nå er de voksne med egne familier❤️og er opptatt med sitt de også.

Nå er det min tur, min tid, og jeg synes det er godt med den friheten til å bruke tiden min på meg og mine drømmer.

Designerdrømmen jobber jeg med hver dag, både syr og strikker.
Jeg har til og med mitt eget firma, tenk det.

Det drømte jeg om da jeg var yngre, nå er det virkelig. Jeg syr vesker på bestilling, jeg designer strikkeplagg og hekler/ designer kosedyr🧵

Nå har jeg fått tid til å realisere meg selv og mine drømmer.
Tiden er utrolig verdifull, så jeg nyter den så godt jeg kan😊

Det håper jeg du også gjør. Har du drømmer som du ønsker å realisere men tiden strekker ikke til akkurat nå, ikke slutt å drømme for det, for plutselig en dag får du tid til drømmen din.

Ha en fin dag

Monika😊

min nettbutikk: monikamdesign.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg