Jeg kjøpte det jeg ikke skulle ha

På lørdag dro vi en tur til Trondheim, jeg skulle en tur på stoff og stil, og mannen min hadde noen andre ærender.

Det er billig på stoff og stil, og jeg skulle for det meste ha glidelåser og masse andre nyttige småting som jeg trenger når jeg syr vesker.

Stoff skulle jeg ikke kjøpe for det har jeg mer enn nok av.

Men, altså, det er så vanskelig å ikke kjøpe stoff, så jeg endte opp med 6 meter forskjellig stoff jeg.

noe av det jeg handlet på stoff og stil

Lekkert stoff, kordfløyel og bomullsstoffer i perfekte harmonier puttet jeg i handlekurven min,

og jeg så for meg lekre vesker som jeg skal sy.

Jeg svevde på en kreativsky hele veien hjem i gledesrus.

Det var jo så fint vær på lørdag, endelig sol, så på turen hjem tok vi oss god tid.

Hundene var selvfølgelig med, og mens vi ventet på ferga tok vi en tur i fjæra.

Mye spennende i fjæra, men mest spennende var nok go`bit posen i lomma mi.

Viktig med masse vann på en slik varm og nydelig dag.

Mannen min og Amiche

Et litt rotete bilde av det jeg handlet på stoff og stil, glidelåser i lange baner,

og veskehåndtak var noe av det som sto på handlelisten min.

Stoffet jeg kjøpte, som jeg ikke skulle kjøpe får være en godbonus det 🙂

Ja, sånn var min lørdag denne pinsen 2021, en god lørdag det 🙂

Ha en fin dag

Monika:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg