Kjempefin helårskofte til barn

Det koseligste jeg vet er å strikke til barnebarna mine.

Her har Arja, som er mitt yngste barnebarn Augustinekoften på.

Den er litt stor til henne da hun er bare 1 år, og koften er strikket i størrelse 2 år.

Augustinekoften til barn er strikket i sunday fra Sandnes garn,

På koften til Arja, som er strikket i str 2 år,

gikk det med kun 3 nøster garn, så den blir ikke så dyr å lage.

Jeg har strikket vrangbord nederst på ermer og bol på barnekoften, MEN langs stolpene klarte jeg ikke å dy meg, så  jeg har heklet kant som er pyntet med heklede puffmasker.

I sammenføyningene er det raglanfelling.

Koften er strikket på pinner nr 3.

Augustinekoften finnes både i barn og voksenstørrelse.

For barn er mønsteret laget fra 2-12 år, og for voksen XS/S –  XXXL.

Det er enkelt stripemønster, og koften blir fin i mange forskjellige fargesammensetninger, det er bare fantasien som setter grenser.

 

Har du lyst til å strikke Augustinekoften til barn, voksen eller begge deler, så finner du mønsteret her:

MONIKAMDESIGN    

Jeg ønsker deg en fin dag, og tusen takk for at du tiiten innom bloggen.

Monika 🙂

INSTAGRAM

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg