Kroppen sitter fast i sofaen

I dag er det en sånn dag hvor jeg ikke kommer i gang med noen ting, det står liksom stille.

Jeg tenker på alt jeg burde gjøre, komme igang med, men nei, kroppen sitter liksom fast i sofaen.

Jeg tenker at jeg skal strikke litt kanskje, eller gå opp på syrommet å sy litt.

Jeg har ting jeg må bli ferdig med, jeg har en ny veske under planlegging, og jeg har et nytt spennende koftedesign på pinnene.

Så jeg mangler ikke ting å gjøre akkurat.

Sånne dager… hva skal man gjøre med sånne dager?

Monika

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg