MAJAKOFTA, en feminin kofte

Denne koften har jeg jobbet med ganske lenge før jeg ble fornøyd.

Jeg har forandret på mønsteret , strikket på nytt, byttet om på fargene, sett på nye farger, ja det tar litt tid å designe en kofte, ihvertfall for meg.

Jeg er nok min største kritiker, så jeg ender opp med å rekke opp mange ganger og begynner på nytt før jeg blir fornøyd med et jeg strikker.

Jeg ble kjempefornøyd med koften til slutt, og garnet er bare herlig og mykt.

Jeg strikket koften i tumi fra Rauma garn som er en god blanding av ull og alpakka.

Jeg hekler stort sett nesten alltid på det jeg lager, jeg synes det blir så fint og feminint med heklede stolper og kanter.

Koften fikk navnet Majakoften fordi jeg synes Maja er et veldig fint navn og fordi det passet til koften.

Har du lyst til å strikke Majakoften finner du mønsteret HER

Ønsker deg en fin søndag 🙂

Monika

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg