Mikkel rev på heklekroken

Hei

Jeg har bare lyst til å hekle for tiden, det ble plutselig en strikkepause gitt.

Koften jeg holder på med får bare vente til jeg får lyst til å strikke igjen.

Å lage slike søte kosedyr er kjempegøy, og en rev, det har jeg aldri laget før.

Mange ganger er det vanskelig å få til fjeset, men jeg synes fjeset på denne lille reven ble ganske fint.

Nå mangler bare resten, kroppen, føtter og hale.

Jeg blir nok ferdig i løpet av dagen håper jeg.

Jeg ble ferdig med lammet i går også, ble veldig fornøyd med det 🙂

Det er forresten nydelig vær i Trøndelag i dag, så jeg og Amiche har gått oss lang tur i dag.

Jeg finner masse hekle og strikkeinspirasjon i naturen, høsten er bare så vakker.

Jeg håper at du også har en fin tirsdag 🙂

Monika

4 kommentarer
    1. Har heklet 2 mikkel rev,dem blir så søt.
      Ha en fin hekledsg du også,her går det i Bestemødre😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg