Noen fridager er aldri feil

På torsdag dro vi (mannen min, meg og hundene våre) til Savalen for å få litt fri fra hverdagslivets travle dager.
Det var så deilig å komme seg bort litt og nyte livet i fantastisk natur.

På fredag gikk vi lang tur, ca 8 km, hundene var med de også.
Heldig med været var vi og, sola skinte hele tiden.

Strikkingen var selvfølgelig med på turen.

Jeg strikker inni bilen mens mannen min kjører, det hjelper mot angst og indre stress.

Jeg koser meg også med strikkingen når vi tar pauser på tur.

På lørdagen satte vi snuten hjemover. Vi kjørte innom Røros en tur, spiste på bakeriet før vi tok fatt på siste etappe til Fosen.

Jeg trengte virkelig disse dagene for jeg jobber så hardt med det lille firmaet mitt, strikker, syr, lager mønster, svarer på mailer osv.
Det er gøy, men det krever mye jobbing å få til noe, og jeg ønsker jo å få til det jeg har drømt om nesten hele livet.

Nå er jeg klar for nye dager på syrommet, og jeg har en ny kofte som vokser inni hodet, ser den for meg, både mønster og hvilket garn jeg skal bruke.
Det er mye på gang som jeg gleder meg til å ta fatt på i ukene som kommer.

Tusen takk for at du tittet innom😊

                                 Monika

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg