Nydelig kofte til jente

Jeg hadde nesten glemt denne koften som jeg designet for ca 2 år siden.

Den er strikket i herlig merinoull, og oppskriften er i størrelsene 2-12 år.

Strikkefastheten er 22 masker = 10 cm på pinne nr 3,5.

Så det er masse garn å velge i da 🙂

Det er kun litt mønster nederst på ermer og bol.

På bærestykket er det litt mer mønster, blomstermønster.

Jeg har heklet stolper og kanter, men kan du ikke, eller vil ikke hekle, så blir koften like fin med strikkede kanter og stolper.

 Mønsteret på koften finner du  HER 

Nå skal jeg gå en tur og sende avgårde fru KU som jeg har heklet i helgen.

Fru Ku skal jeg fortelle mer om en annen dag 🙂

Ønsker deg en fin og kreativ dag.

Monika 🙂

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg