Olaf fra Frost på heklekroken

Olaf fra Frost var skikkelig morsom å hekle, se han bli til for hver omgang med fastmasker.

Han er heklet i flere deler og sydd sammen til slutt.

Jeg spekulerte litt på hvordan jeg skulle få til håret på hodet og armene, men det ordnet seg underveis.

Jeg heklet han på bestilling, og han skal være julegave til en liten gutt eller jente som har dilla på Frost.

Det gikk ikke så mye garn, så han kan hekles av litt restegarn hvis man har det liggende.

Den vanskeligste delen å Olaf var munnen, den slet jeg litt med.

Jeg fikk heldigvis hjelp av en av mine døtre, så det ble da en fin munn til slutt på Olaf.

Som vanlig har jeg brukt safty eyes til øyer, og han er fylt med polyesterfyll.

Jeg må igjen legge til at han IKKE egner seg som leke til barn under 3 år,

kun til pynt på barnerommet da 🙂

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg