Rekke opp strikkingen

Selv om jeg har tegnet og regnet mønsteret ut selv, teststrikket det, så klarer jeg å strikke feil.
Så irriterende å rekke opp når man er nesten ferdig med et plagg, men glad jeg oppdaget feilen før jeg ble helt ferdig.
Når jeg rekker opp mønsterstrikk så er jeg veldig forsiktig, drar man bare ut strikkepinnen som står i, og begynner å rekke opp lager man seg kanskje bare mer arbeid.

Her vises det godt hvor mye feil jeg har strikket, og hvor jeg har plukket opp masker.

Jeg bruker en ny strikkepinne og plukker opp masker under den omgangen jeg vil rekke opp til.

‘Det går faktisk mye kjappere, og det beste av alt, mister ingen masker.

Gleder meg til jeg er ferdig med genseren, er veldig, veldig fornøyd med mønsteret, fargene og garnet.

Jeg har ikke bestemt meg enda for når jeg publiserer mønsteret, har mange strikkeplaner framover, så vi får se 🙂

MEN, garnet det finner du i min nettbutikk

Garnet er:

Knit me sin fineste ullkvalitet i 100% Peruvian Highland Eco Ull.

Plaggene som strikkes i dette garnet blir myke, får en flott struktur og klør ikke.

Produktet er ikke utsatt for kjemisk superwash-behandling.

Plagg av dette garnet blir utrolig lett og mykt, anbefales virkelig, og jeg glemmer neste å si at det er veldig drygt.

Ha en fin dag 🙂

Monika

4 kommentarer
    1. Joda, hvem har ikke gjort sånne tabber… noen ganger har jeg følt trang til å kaste strikketøyet i søpla! Det ender med at jeg legger det bort et par dager, sånn for å samle mot til å plukke opp.

      1. Ja, det er fort gjort å strikke feil, og noen ganger kan man fikse det med maskesting, men det gikk ikke denne gangen nei. Har rekt opp, og er godt igang med genseren igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg