Se her!😊

 

Ja, se her,  her er en ny prosjektveske som er utrolig praktisk og har hÞy bruksverdi.

Vesken er godt gjennomtenkt, og den er designet og hÄndlaget av meg.

NĂ„r jeg sier godt gjennomtenkt er det ut ifra egne erfaringer

for hvordan jeg Ăžnsket en prosjektveske skulle vĂŠre:

# det skal vĂŠre lett Ă„ ta med seg

# ha bÄde lange og korte hÄndtak, hvor det ene kan justeres og tas av.

#god plass inni til det jeg trenger Ă„ ha med meg, gjerne plass til et helt kofteprosjekt.

# lommer til smÄtterier, som kalkulator, liten saks, maskemarkÞrer, ekstra strikkepinner, mÄlebÄnd osv

#lommer pÄ utsiden ogsÄ, hvor mobil og pengebok(hvis man bruker det enda) sminke og andre viktige ting er enkelt Ä fÄ tak i.

#vesken snurpes enkelt igjen pÄ toppen

Veskene blir ikke helt like da de er hÄndlaget, men utgangspunktet er det samme for alle veskene jeg syr.

Dette er kriteriene jeg har designet monikamdesign prosjektvesken ut ifra,

og slik ble vesken ogsÄ laget.

Romslig lomme som er foret, og den har god plass til mobil og andre viktige ting.

Jeg bruker min veske hele tiden, den super til oppbevaring/ha med hÄndarbeid i.

Og, du, vesken er ikke bare praktisk til strikking,

men ogsÄ andre hobbyer som for eksempel hekling, tegning, brodering osv.

Vesken er foret med matchende stoff

Jeg er litt svak for blomstrete stoffer, men syr ogsÄ vesker med ensfarget for og topp.

Veskens bakside

Jeg syr ogsÄ gjerne pÄ bestilling, sÄ Þnsker en veske i andre farger

eller stoff jeg har i nettbutikken sÄ syr jeg gjerne det ogsÄ.

Send meg gjerne en mail hvis du vil ha en veske sydd pÄ bestilling,

kontaktinfo finner du i nettbutikken HER

Ja, og du vil sikkert vite prisen pÄ vesken det er 645 kr + porto.

Materialer koster, og det er mange detaljer pÄ vesken,

sÄ jeg hÄper du ikke synes den er for dyr.

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg