Søm på bestilling :)

 

På kontoen min på instagram deler jeg hver dag prosjekter jeg jobber med og prosjekter jeg er ferdig med.

Det gjør at jeg innimellom får spørsmål om å lage noe på bestilling.

Siste bestilling var denne lille pungen, og kunden hadde veldig lyst på stoff med engler på, og det hadde jeg liggende i stofflageret mitt.

Måten vi gjorde det på var at jeg sendt bilder av forskjellig stoff til henne, og hun valgte ut ifra det.

Det er gøy å få bestillinger, så det tar jeg gjerne imot altså 🙂

Selve pungen syr jeg ferdig på symaskinen,

også syr jeg veskerammen på for hånd.

Pungen er selvfølgelig foret i matchende bomullsstoff.

Nå er det bare en liten finpuss som står igjen, og pungen kan sendes til kunden.

Har du lyst til å bestille, få pris osv, så ta gjerne kontakt 🙂

Du kan se noe av det jeg  lager HER

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg