Søte pingviner :)

Jeg tror at jeg trygt kan si at jeg har hekledilla for tiden.

Jeg klarer ikke å slutte og hekle disse søte dyrene.

Jeg har også laget oppskrifter, men ikke lagt de ut enda.

På denne pingvinen broderte jeg små blomster.

Hun fikk heklet lue med stor dusk og strikket skjerf.

Hun  ble ganske søt synes jeg selv da 🙂

Han fikk hvitt bryst, heklet lue og strikket skjerf, han ble en sjarmerende og litt sjenert liten pingvin.

Dette er noen av hekledyrene jeg har laget i høst.

Kjempeartig å hekle og sy klær til de også.

I helgen blir det mer hekling, og kanskje jeg fortsetter på koften som ligger å venter på å bli strikket ferdig.

Ønsker deg en fin fredag.

Monika

 

2 kommentarer
    1. Den pingvingutten var bare helt kjempesøt.
      Jeg skal bli Grandtante for tredje gang til våren. Hadde vært gøy å kunne gi gutten en slik. Tar du på deg hekling på bestilling?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg