søte små skilpadder

Hei 🙂

Jeg elsker å lage slike søte små kosedyr.

De er kjempefine gave til små prinser og prinsesser.

Selv om de er heklet etter samme oppskrift så blir de forskjellige.

 Jeg gir som regel bort kosedyrene til barnebarna mine, og noen blir også solgt, det kommer an på hvor mange jeg har laget av hvert kosedyr.

Jeg får stadig vekk henvendelser om disse kosedyrene, så når jeg er ferdig med mitt neste kofteprosjekt, da skal jeg hekle litt igjen.

For 2 år siden laget jeg disse to søte skilpaddene

 

De ble ganske søte sammen 🙂

Mønsteret finner du HER

Jeg må legge til at skilpaddene ikke egner seg for barn under 3 år, da de kan få til å løsne deler og sette de i halsen.

Ønsker deg en fin mandag 🙂

Monika

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg