Strikk en gøyal genser :)

Ja, hvorfor ikke strikke en genser med sauer på😊

Oppskriften finnet du i bladet Familien som er i salg fra i dag 30/4-21.

 

Design sauegenseren: monikamdesign

Genseren ble til da en dame spurte meg om jeg kunne designe en sauegenser,

og det syntes jeg var en morsom ide.

Datteren min Elisabeth og barnebarn Arja et søte modeller.

Voksengenseren er strikket i 3- tråds ullgarn fra Rauma garn,

og barnegenseren er strikket i smart fra Sandnes garn.

Både voksen og barnegenseren er strikket på pinner nr 3,5, og det er rundfelling på bærestykket.

Denne kan du strikke til hele familien om du vil, du kan leke med farger, strikke i yndlingsfarger, ja det du har lyst på, uansett så blir det en gøyal genser:)

Vil du se mer av det jeg designer så finner du det her: monikamdesign

eller her, prosjektvesker og garnpakker

Tusen takk for at du tittet innom 🙂

Monika

 

2 kommentarer
    1. Før en nydelig genser 💕🐑
      Selger du oppskrift?
      E litt vanskelig å få fatt i bladet 🤷‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg