Veske på bestilling

Jeg syr vesker i lange baner, og jeg koser meg med det😊

Det er så hyggelig å få veskebestillinger, og noen ønsker vesker med bildepanel i stoff på vesken.

Veske og pung sydd på bestilling fra kunde som ønsket englemotiv
på vesken og pungen😇

Vesken er sydd i kordfløyel, og den er foret med matchende bomullstoff.
Vesken har også fått lang hank som kan tas av, og korte hanker som er sydd fast.
Høyde: 38 cm
Bredde: 40 cm
Bredde bunn: 10 cm

Pungen er sydd i englestoffet og foret med matchende bomullsstoff.
Veskerammen er sydd på for hånd.
Høyde: 11,5 cm
Bredde målt nederst: 13 cm
Bredde bunn: 4 cm

Både vesken og pungen er stabilisert med vlieselin.

Og jeg tar gjerne imot bestillinger på å sy vesker og punger😊

Jeg har dilla på stoffpaneler så jeg har en del liggende, og jeg er stadig vekk på utkikk etter paneler som passer til veskene jeg syr.

Spesielle stoffer er også noe jeg stadig vekk ser etter, og for en stund siden dukket dette kanvas- stoffet opp hos Stofflykke.
Det måtte jeg selvfølgelig bestille noen meter av.

Veskene er tenkt som en prosjektveske, men den kan helt fint brukes som vanlig veske også.
Vesken har 5 innerlommer i forskjellige størrelser som er ypperlig til småtterier du trenger å ha med. Vesken passer til all slags håndarbeid/hobby du driver med,

Det er også 2 lommer på fronten av vesken hvor den ene kan lukkes med glidelås.

Jeg har også sydd en matchende pung til denne vesken.
Pungen er dekorert med en blomsterbord over sømmen inni vesken.

Jeg har også laget mønster til denne vesken hvis du liker å sy selv.

Mønsteret er godt forklart med både tekst og bilder.

Oppskrift og ferdige vesker finner du i nettbutikken: HER 

Ja, det var litt om veskene jeg lager, lurer du på noe eller ønsker å bestille en veske, så ta gjerne kontakt.

Ha en strålende søndag:)

Monika

4 kommentarer

Siste innlegg