Vi nyter livet i sola

Nå er det bra deilig å sitte ute, endelig litt varme fra sola. Det er deilig både for meg og lille Herman.

Herman pendler mellom sola, skyggen og fanget mitt.



Amiche koser seg for det meste i skyggen.

Utenom å sy ferdig en liten pung i dag, så har jeg ikke fått gjort noe særlig mer håndarbeid.

Ser på garnet og legger planer i hodet, men kommer ikke i gang.

Det er bare så godt å bare sitte i sola og gjøre absolutt ingenting. Nyte denne vakre dagen, leve i nuet.

Altså det skal bli sokker av det garnet når jeg kommer i gang, kanskje i kveld eller i morgen, bare ikke enda, tror jeg skal sitte her en stund til og bare nyte sola.

Jeg håper du også har en fin dag😊

Monika

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg